Minőségbiztosítási igazgatói asszisztens pozícióba kollégát keresünk Békéscsabán

Plasma Expert Kft.

Egyéb asszisztens

Munkavégzés helye:

2019. 11. 05. 15:38

A Plasma Expert Kft. az országos kiterjedésű Plazma Center hálózatának minőségbiztosítási területére, a minőségirányítási igazgató munkájának támogatására békéscsabai munkavégzéssel

MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI IGAZGATÓI ASSZISZTENS (Békéscsaba)

pozícióba munkatársat keres

 

FELADATOK:

  • A minőségbiztosítási igazgató közvetlen munkájának teljes körű támogatása
  • A minőségbiztosítási igazgatóhoz tartozó csoport munkájának összehangolása, csoportokon átívelő feladatok nyomon követése
  • Kapcsolattartás a szervezet különböző területeivel, továbbá a szervezeten kívüli partnerekkel
  • Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése, megszerkesztése; angol és / vagy magyar nyelven
  • Magas fokú dokumentáció (előkészítés, szerkesztés, rendszerezés papír alapon és elektronikusan)
  • Határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása az igazgató tevékenységéhez kapcsolódóan
  • A vezetői megbeszélések és találkozók egyeztetése, ütemezése, a megbeszéléseken titkári feladatok ellátása (jegyzőkönyvek készítése, feladatlisták nyomon követése)
  • Kapcsolattartás az igazgató külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel
  • Egyéb, az igazgatói munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése
  • Szükség szerint utazás a cég többi telephelyére

ELVÁRÁSOK:

  • Főiskolai vagy egyetemi diploma (előny: minőségbiztosítási, természettudományi, jogi, gazdasági terület)
  • Szakirányú végzettség vagy legalább 2 év szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban (személyes és telefonos) és írásban egyaránt
  • Magabiztos, felhasználói szintű számítógépes tudás (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Google Dokumentumok, Google Drive)
  • Megbízhatóság, jó szervezőkészség, priorizálás, határidők pontos kezelése
  • Kiemelkedő precizitás az adminisztrációban
  • Terhelhetőség, stressztűrő képesség, segítőkészség
  • Jó kommunikációs képesség, pozitív gondolkodás, lojalitás
  • Érzelmi stabilitás, kiegyensúlyozottság, felelősségtudat
  • Kapcsolatfenntartó készség, udvariasság, tolerancia
  • Nyitott hozzáállás, gyakorlatias feladatértelmezés, rendszerben való gondolkodás

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Határozatlan idejű munkaszerződés, teljes munkaidős foglalkoztatással
  • Versenyképes fizetés
  • Átlag feletti munkakörülmények
  • Dinamikusan dolgozó, pozitív szemléletmódú csapat, nyugodt légkör

ELőnyt jelent:

  • Hasonló, vezetői asszisztens munkakörben szerzett releváns tapasztalat (előny)
  • B kategóriás jogosítvány (előny)
  • Természettudományi területen szerzett diploma (előny)
  • Gyógyszeripari tapasztalat (előny)

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Békéscsaba

JELENTKEZÉS MÓDJA:

  • Jelentkezni lehet a "Jelentkezem" gombra kattintva fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel az „igazgatói asszisztens” jelige feltüntetésével.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Munkarend

  • Általános
  • Többműszakos